کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9191 | مشاهده و دانلود: 739504372 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316673 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازارچه دست دوم محصولات اپل

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بازارچه دست دوم NIC این امکان را به کلیه مصرف کنندگان محصولات اپل و کاربران سایت خواهد داد که بصورت رایگان محصولات کارکرده اپلی خود را طی چند دقیقه برای فروش در وبسایت قرار دهند و همچنین بسیاری از خریداران براحتی می توانند در این بخش محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و با اطمینان خاطر خرید نمایند.


دسته بندی این بازارچه در ۶ بخش زیر است:

برخی از امکانات بازارچه دست دوم اپل

۱. فروشنده کالا پس از ارسال و تایید اولین محصول در سایت یک پروفایل فروشگاهی و یک داشبورد مدیریتی دریافت می کند که می تواند از طریق آن مدیریت کاملی بر محصولات و قیمتها و نظرات خریداران داشته باشد.

۲. فروشندگان می توانند با استفاده از اعتبار و مشتریان سایت NIC کالای خود را براحتی به فروش برسانند.

۳. خریداران براحتی می توانند به فروشندگان پیام ارسال کنند و حتی اطلاعات تماس فروشنده نیز قابل نمایش است و خریداران می توانند براحتی در مورد قیمت و موارد و جزئیات کالا با فروشنده در ارتباط باشند و در صورتی که با قیمت پایین‌تر از آنچه در سایت ثبت شده با فروشنده به توافق رسیدند فروشنده می تواند قیمت خود را در سایت اصلاح و کاهش دهد تا خریدار با قیمت جدید خرید را انجام دهد.

۴. از آنجایی که خریدار وجه کالای مورد نظر خود را قبل از ارسال کالا پرداخت می نماید، فروشندگان با اطمینان کامل و آرامش خاطر می توانند کالا را ارسال نمایند و اطمینان داشته باشند که کالای خود را برای یک خریدار واقعی ارسال می‌کنند.

۵. تمامی بخش‌های وبسایت پیوسته در شبکه های اجتماعی و سایتهای پر بازدید دیگر مورد تبلیغ قرار می گیرد و با توجه به تخصصی بودن کاربران فضایی بسیار مناسب برای خرید و فروش کالای اپلی شما است.

۶. بر خلاف دیگر بازارچه های دست دوم در این سیستم تمام تلاش ما انجام شده تا نحوه نمایش و توضیحات و امکانات کالا دقیقا بصورت یک فروشگاه تخصصی باشد تا خریداران و فروشندگان بتوانند براحتی پروسه خرید و فروش را انجام دهند.

در انتها لازم به ذکر است که اسامی برندگان فصل اول مسابقه عکاسی NIC Apple Store در وبسایت منتشر شده است و برندگان عزیز می توانند برای دریافت هدایای خود با واحد فروش مجموعه با شماره 37071 - 051 تماس بگیرند .

برنامه های آتی گروه NIC

۱. راه اندازی پنل فروش همکاری گیفت کارت برای خریداران عمده گیفت کارت آیتیونز

۲. پیش فروش آیفون 6 در فروشگاه اپل

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22544 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/06/19 تعداد مشاهده: 2400
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر